maandag 16 juli 2007

Lang leve de Kringloop!

Afgelopen vrijdag zette ik mijn TV aan. Tenminste, dat was de planning. Want toen ik de "Aan"-knop indrukte zei de TV "poef". En daarna niks meer. Het oude beestje (Vijf jaar geleden gekocht bij het Snuffelpaleis in Zutphen) had het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld.
De volgende ochtend ben ik naar de Kringloopwinkel in Zutphen gereden. Immers, ik kan me prima vermaken zonder TV, maar ik wil wel graag naar bepaalde programma's kunnen kijken. En daar stond ie. Een Audiosonic, dezelfde afmetingen als mijn vorige TV. Hij deed het prima. En dat voor maar 30 euro.
De jongen achter de toonbank zei dat ze niet vaak zulke mooie toestellen binnenkregen. En dat ie er net precies was neergezet. Dat maakte allemaal niet uit, hij was voor mij!
En nu staat ie in mijn woonkamer. Van mij!!!
Lang leve de Kringloop!

...met de complimenten van Uw onverwoestbare Ulk...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De kringloopwinkel hier om de hoek heeft uitverkoop. Prachtige originele seventies meubels, bakelieten telefoons en van die ouwe buizenradio's, geweldig! Maar we willen binnenkort verhuizen, dus we hebben niet meer, maar juist minder spullen nodig, dus ik mag van mezelf alleen naar de Kringloop als ik mijn portemonnee thuis laat. Kijken, kijken, niet kopen.

Doris zei

Rommelmarkten zijn ook te gek! Één van mijn favoriete hobbies, inclusief de kringloopwinkels. Grappig, ik had laatst toevallig ook een entry op mn blog geschreven en geëindigd met 'lang leve de rommelmarkt!' ;).

(kwam hier terecht via Hannah's blog overigens).

Anoniem zei

Good fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.