zaterdag 24 november 2007

Motto

Ik heb een nieuw motto! Ik kwam er op toen ik via de e-mail wat LP's bestelde bij Millennium Records. Zij werken volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Ik had negen LP's aangevinkt die ik héél graag wou hebben. Ik kreeg een mailtje terug dat ik bij vier stuks de eerste was, bij de andere vijf waren anderen mij voor geweest.

En in plaats van chagrijnig te zijn over de vijf die ik NIET had, was ik juist blij met de vier die ik WEL had.

En dat is vanaf nu één van mijn motto's: Wees liever blij met wat je wél hebt, dan gefrustreerd om wat je níet hebt.

...Met de Complimenten van Uw onverwoestbare Ulk...

1 opmerking:

Anoniem zei

nou hans, ik vind het een prachtig motto. natuurlijk moet je het leven zo bekijken, dat brengt je ook de mooiere dingen die je anders niet kan of wil zien.
en hoe gaat het met de lollies? ;o) x hannah